Kamis, 19 November 2015

Bagaimana Long Adakah yang lepas Dingin? Apa yang Boleh Anda Lakukan Untuk Membantu Mereka

Bagaimana Long Adakah yang lepas Dingin? Apa yang Boleh Anda Lakukan Untuk Membantu Mereka

Persoalannya, berapa lama yang lalu sejuk, tidak boleh dengan benar menjawab. Tidak ada masa sebenar untuk tempoh sejuk, seperti yang sejuk tidak menjadi masalah di sini, tetapi sistem imun anda. Walau bagaimanapun, ia adalah satu soalan yang berkaitan yang memerlukan pertimbangan yang teliti.

Mari kita lihat perubahan selsema, masa yang berbeza mereka bertahan dan bagaimana anda boleh membantu mereka dalam perjalanan mereka, atau menghalang mereka sama sekali.

Mendapatkan selsema tidak bermakna anda tidak sihat. Sama seperti tidak mendapat selesema tidak bermakna perlu anda sihat. Setiap orang yang menyebabkan kejatuhan mereka. Bagi sesetengah, ia adalah kulit. Bagi sesetengah orang, ia adalah sistem penghadaman. Bagi yang lain, ia adalah sistem pernafasan.

Jadi, jika anda kerap mendapat selesema, maka pernafasan adalah salah satu bidang utama anda kelemahan kesihatan.

Sesetengah orang mendapatkan selesema yang ringan dan / atau dalam jangka masa pendek. Lain-lain mendapat selesema yang serius dan / atau panjang. Ini mempunyai bearing yang lebih besar pada keadaan sistem imun anda.

Seorang kanak-kanak mendapat selsema adalah satu perkara yang baik. Kanak-kanak tidak dilahirkan dengan apa-apa kekebalan pada semua. Selepas bercerai susu, mereka perlu membuat mereka sendiri. Ini dilakukan dengan mendapat penyakit dan kemudian pulih daripada mereka secara semula jadi. Ini mewujudkan dewasa yang sihat.

Kadang-kadang yang serius sejuk, atau kerap selsema pada kanak-kanak memang memerlukan sedikit bantuan, tetapi badan menyokong bantuan, yang menyokong usaha terbaik badan mereka.

Orang dewasa yang mendapat selesema yang teruk atau kerap boleh menunjukkan masalah kesihatan yang serius, daripada sistem imun kronik habis. Bagi yang lain pula, ia boleh bermakna episod akut, semasa mereka menghadapi sesuatu yang semakin berkurangan tenaga mereka. Sebagai contoh, sesuatu perkahwinan itu berpecah atau rumah bergerak adalah masa yang sangat tertekan, dan sering anda berada pada masa yang paling lemah di masa-masa.

Apa jua sebab untuk selsema anda, terdapat beberapa cara anda boleh mempercepatkan pemulihan anda secara semula jadi. Setakat ini cara yang paling cepat dan paling mudah adalah dengan homeopati. Ubat homeopati adalah semula jadi, sangat cepat bertindak dan berfungsi dengan meningkatkan sistem imun anda. Selsema boleh secara drastik dipendekkan dan juga dihalang sama sekali.

Satu lagi aspek penting bagi pencegahan adalah diet yang sihat yang terdiri daripada banyak buah-buahan dan sayur-sayuran segar, sebanyak mentah yang mungkin. Tidak ramai yang makan cukup, memilih untuk kesihatan merosakkan makanan segera sebaliknya.

Dan terakhir, tetapi tidak kurangnya, adalah dengan mendapatkan keluar ke matahari setiap hari. Penyerapan semula jadi vitamin D daripada sinaran tanpa filter matahari adalah salah satu cara yang terbaik untuk pastikan anda mengekalkan kesihatan yang baik sepanjang hidup anda. Makanan tambahan itu tidak sama dan mempunyai banyak kualiti yang merosakkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar