Kamis, 19 November 2015

Beberapa Pemikiran Tentang Ultraviolet yg memadam rembasan penyakit Light

Beberapa Pemikiran Tentang Ultraviolet yg memadam rembasan penyakit Light

Ramai orang tertanya-tanya jika lampu yg memadam rembasan penyakit ultraungu adalah apa yang mereka perlukan di rumah atau pejabat hari ini. Sekiranya ia dipasang dalam sistem udara atau menjadi mudah alih?

Ia seolah-olah benar-benar terdapat beberapa salah faham cahaya yg memadam rembasan penyakit ultraungu. Adakah sinar yang sama berbahaya yang datang daripada matahari? Adakah ia sesuatu yang berlainan? Sesuatu yang pelik? Tidak kira siapa anda bercakap dengan anda tidak akan mendapat jawapan yang sama.

Ini adalah sebahagian besar kerana mereka terlepas pandang yg memadam rembasan penyakit perkataan. Semua orang tahu terlalu banyak matahari tidak akan lakukan. Kami semua dalam perjanjian pada itu. Tetapi bagaimana ia berfungsi, yg memadam rembasan penyakit ini? Yang mengatakan bahawa ia berfungsi? Ada yang mengatakan kajian mungkin telah ditaja dan dibayar oleh pengeluar. Kebanyakan orang percaya ini menjadi gimik pengiklanan. Maklumat mesti datang dari Universiti, Hospital dan orang-orang yang menggunakannya.

A "yg memadam rembasan penyakit," adalah ejen yang membunuh kuman dan mikroorganisma patogen seperti acuan, virus dan bakteria. Yg memadam rembasan penyakit A juga bertindak sebagai pembasmi kuman. Nampaknya ada yang baik dalam cahaya yang kita semua takut. Untuk membuat cahaya yg memadam rembasan penyakit ia mesti ultraungu, panjang gelombang cahaya yang tidak dapat dilihat dengan mata manusia.

Dr. Cath Noakes dari Universiti Fakulti Leeds Kejuruteraan berkata, "untuk menjadi yang paling berkesan, sistem pengudaraan perlu membuat aliran malar udara dirawat turun ke paras lantai, dan berpotensi memaksa udara ke arah cahaya."

Lampu ultraungu boleh mengurangkan penyebaran tibi di wad hospital dan bilik menunggu sebanyak 70 peratus, menurut satu kajian baru yang melibatkan penyelidikan. Penyelidikan yang diterbitkan dalam PLoS Perubatan hari ini, meneroka penghantaran batuk kering.

Hospital St. Mary di London akan menjadi hospital pertama untuk mereka di UK. Pelan telah dirangka untuk memasang atas lampu UV bilik di klinik dada.

Rumah dan perniagaan pemilik di seluruh negara menggunakan atau kelihatan amat sukar pada penyelesaian yang dikemukakan dengan menggunakan cahaya yg memadam rembasan penyakit ultraungu. Pengurus pejabat sedang mencari untuk mencari bantuan dalam mengurangkan penyakit yang menjaga pekerja dari pekerjaan mereka, dan dengan itu meningkatkan pengeluaran. Mata gatal dan hidung berair akibat alahan juga merupakan sebahagian daripada masalah.

Semua yang universiti dan orang katakan membawa kepada satu kesimpulan: kita memerlukan udara bersih. Bukti ini menunjukkan bahawa penggunaan ultraviolet disterilkan udara akan membersihkan keadaan. Bagaimana? Dengan menggunakan penapis berkualiti tinggi untuk mengambil alergen, kemudian menggunakan cahaya ultraungu untuk membunuh mikroorganisma.

Untuk pejabat dan rumah-rumah dengan sistem udara paksa, meletakkan anda ditubuhkan dalam saluran. Setiap orang boleh melakukan pemasangan sendiri. Ia mudah dan hanya mengambil masa beberapa minit. Tukar penapis udara kotor anda setiap 3 hingga 6 bulan dan kali yg memadam rembasan penyakit ultraungu lampu satu per tahun. beberapa lampu mempunyai kitaran hidup dua tahun.

Bagi mereka yang mahu hanya untuk membersihkan udara di tempat yang tertentu, menggunakan mudah alih, unit serba lengkap atau sudut. Sama seperti dengan pemasangan tetap, ini mesti mempunyai gabungan cahaya ultraungu dan penapis HEPA untuk menjadi yang paling berkesan. Bergerak udara bersih ke atas cahaya yg memadam rembasan penyakit ultraungu adalah kunci. Orang mengambil pembersih udara mudah alih mereka untuk bilik tidur atau mana-mana tempat di dalam rumah yang mereka mahu untuk membersihkan udara.

Kita menghabiskan lebih 80% daripada masa kita rumah. Ini seolah-olah tempat terbaik untuk bermula.

Perniagaan menggunakan mereka di kawasan menunggu mereka atau kawasan-kawasan lain bahawa orang ramai berkumpul. Satu sudut atau dinding kerja-kerja yang terbaik. Orang-orang yang menggunakan mereka mendakwa pekerja kelihatan lebih bahagia! Orang lebih bahagia mengambil masa yang kurang tidak bekerja dan kurang masa di luar untuk penyakit. Keluarkan debunga dan virus sebelum mereka menyebabkan masalah - iaitu kunci.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar