Kamis, 19 November 2015

Hentikan Berpeluh dan Mulakan Hidup Book - Langkah A Lebih dekat dengan kehidupan yang lebih bahagia

Hentikan Berpeluh dan Mulakan Hidup Book - Langkah A Lebih dekat dengan kehidupan yang lebih bahagia

Peluh berlebihan adalah suatu keadaan yang bermula pada akil baligh, tetapi biasanya bersambung di kemudian hari. Ketiak adalah kawasan yang paling biasa dalam badan yang terjejas; Walau bagaimanapun, tapak tangan dan tapak kaki juga mungkin terlibat. Perubatan, ia dikenali sebagai hyperhydrosis, satu keadaan yang dicirikan oleh peluh lebih daripada yang diperlukan untuk mengawal suhu badan. Ini boleh menjadi satu sumber kebimbangan yang berterusan dan rasa malu dan biasanya menjadi penghalang kepada interaksi sosial.

Orang yang mengalami ini, tanpa menyedari bahawa ia sebenarnya adalah satu keadaan perubatan yang menggunakan beberapa kaedah praktikal tetapi sementara untuk menyelesaikan keadaan. Sebahagian daripada ini adalah:

1. Memakai hitam kerana ia tidak menunjukkan tanda peluh seburuk baju berwarna cahaya.
2. Memakai jaket dan pakaian yang terlalu besar untuk mengelakkan tanda peluh daripada dipaparkan.
3. Mencuba pelbagai jenis deodoran dan serbuk kaki.
4. berubah kerap baju.
5. Mengambil mandi lebih daripada enam kali sehari.
6. terapi Menjalani dan juga pembedahan.

Walau bagaimanapun, semua ini adalah penyelesaian seketika. Mereka menangani masalah tersebut memberi anda keseronokan melupakan ia pada masa ini. Tetapi apabila bangun pada keesokan harinya, ia menyambut anda belakang lurus di muka anda. Apa yang orang tidak sedar ialah bahawa penyelesaian ini tidak praktikal dan tinggi penyelenggaraan dan janganlah kamu mendekati masalah dalam perspektif jangka panjang. Akhirnya, mereka hanya menambah sehingga usaha sia-sia untuk menyelesaikannya. Tetapi membimbangkan harus berakhir. Akhirnya, sebuah buku yang mengandungi penyelesaian seumur hidup untuk keadaan ini telah melahirkan.

"Henti Berpeluh dan Mulakan Hidup" buku yang ditulis oleh Mike Ramsey akhirnya diterbitkan. Ia membentangkan penyelesaian dalam kekal menangani masalah peluh berlebihan, dalam sesingkat 2 minggu. Apa yang baik tentang buku ini adalah bahawa ia menghampiri isu dalam yang luas dan dalam perspektif mendalam yang pada hakikatnya menghasilkan jawapan jangka panjang kepada masalah ini.

Pada hakikatnya, ia menghapuskan masalah ini dan segala akibatnya lengkap dan kekal pada masa yang sama. Ia menghapuskan keperluan untuk mengambil kerja mereka penyelesaian jangka pendek satu telah menjadi biasa dengan dan menggantikan mereka dengan kaedah yang pasti untuk bekerja.

Jadi apa yang anda tunggu? Jangan biarkan azab ketiak noda memburukkan lagi anda. Pergi ke kedai buku yang berhampiran atau pergi on line dan mendapatkan memegang "Henti Berpeluh dan Mulakan Hidup" buku. Mengambil satu langkah lebih dekat kepada kehidupan yang lebih bahagia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar